Vitrine 47 Annemieke Louwerens

Op het adres Weimarstraat 48 Den Haag is de 47-ste editie te zien van de maandelijkse tentoonstellingen die onder auspiciën van Annemieke Louwerens worden gehouden. De Vitrine een installatie-etalage waarin Annemieke gewaardeerde collega’s uitnodigt een presentatie te maken.

816-7

De kleine tentoonstellingen zijn altijd weer een bezoekje waard.
NU TE ZIEN: 

VITRINE 47 A2

JOHN McKELLAR 

http://vitrineonline.nl/Vitrine_Online/Vitrine_page/Entries/2014/9/11_VITRINE_47.html

2 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

2 Reacties op “Vitrine 47 Annemieke Louwerens

  1. Verdomme.

    Elke keer als ik uw site bezoeken Ik moet denken aan mijn gebrek aan taalvaardigheid. Alles wat ik kan zeggen is “godzijdank voor Google Translate!” (in de hoop dat de vertaling van mijn Engels in het Nederlands niet uit te komen met een aantal non sequitur, zoals ‘mijn hovercraft is vol paling’ …)

    Bedankt voor de verwijzingen naar deze tentoonstellingen, Cecile. Als ik ooit in Nederland, zal ik er zeker eens langs en ​​ze te zien. *

    * Flagrante leugen. Ik ga niet naar tentoonstellingen in Engeland …! Ga figuur. Maar toch bedankt 🙂

Geef een reactie

